Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Johanna - 27 januari 2010 23:41

Jag drömde en dröm i natt. Det var barmark ute, dvs grönt gräs och fåglarna kvittrade. Sen vaknade jag. Det snöade ännu mer. Vart hittar jag avknappen för snön? Min dröm var mycket bättre och min besvikelse var stor när jag insåg att Kung Bore fortfarande vill ha landet i sitt grepp ett tag till.


Idag har vi varit på babycafét och det var livat värre. Lillan drar sig upp mot det mesta numer och ska kolla på allt som är runt henne. Nyfiken!   


Vi var rörande överrens om att det kommer kännas konstigt när vi inte kommer ses framöver. När barnen är ett år är man ju inte välkommen till caféet längre utan är hänvisad till öppna förskolan. Kanske man kan invadera något stackars vanligt fik med alla barnvagnar och skrikande småttingar? *Vacker bild*!


Natti folket!

Ovido - Quiz & Flashcards