Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna - 29 augusti 2013 22:04

Lillen och Gurkan i somras!
Ljuvliga dagar :-D
Lustigt hur fort vissa saker glöms bort medans andra sitter som berget.
Rättikans plu och liknande minns jag men hur jag reklamerar trasiga varor i datorn var pooff! Borta!!
Kanske har sifferminne, trots allt? ;-)
Snart dags att rota i kattlådorna och sen knyta mig. Upp tidigt imorgon!
Natti där ute!

Av Johanna - 21 augusti 2013 09:04

Lillen har hunnit fylla ett år redan! Det firades med tårta och paket så klart!
Förskolans inskolning är på gång och snart är det dags för att gå tillbaka till jobbet.
Känns lite underligt, för att vara ärlig. Fjorton månader blir det nästan i uppehåll!
Lillen kämpar på med krypandets ädla konst. Det finns så mycket spännande i golvnivå! Inte nödvändigtvis lämpliga saker.
Lillan är som sig bör "allvetande" , enligt sig själv i mångt och mycket.
Jag får mig många skratt när hennes funderingar berättas!
Som när hon och Älsklingen passerade vattenledninsreparationerna och hon undrade vad det var. Älsklingen förklarade att rören ska bytas så vattnet blir renare.
"Varför ligger rören ovanpå marken, då?"
Dags att ta tag i dagen!
Tjingeling ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards