Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Hjärnsläpp eller selektivt minne?

Av Johanna - 29 augusti 2013 22:04

Lillen och Gurkan i somras!
Ljuvliga dagar :-D
Lustigt hur fort vissa saker glöms bort medans andra sitter som berget.
Rättikans plu och liknande minns jag men hur jag reklamerar trasiga varor i datorn var pooff! Borta!!
Kanske har sifferminne, trots allt? ;-)
Snart dags att rota i kattlådorna och sen knyta mig. Upp tidigt imorgon!
Natti där ute!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 april 2014 19:54

Trots sin litenhet så känns duschrummet större! Är det väggkaklets storlek eller färgvalen? Oavsett så är vi hur nöjda som helst! Nu inväntar vi bara klartecken på att få börja använda golvvärmen. Tydligen så skulle golvet vila ett tag innan värmen...

Av Johanna - 24 mars 2014 10:27


Ytterligare ett långt glapp i bloggen. Har prioriterat annat, helt enkelt! Nåväl, har haft ett gäng duktiga hantverkare hemma i några veckor. Duschrummet nere har varit i behov av uppdatering. Allt, verkligen allt har rivits ut! Endast väggar, golv...

Av Johanna - 21 augusti 2013 09:04

Lillen har hunnit fylla ett år redan! Det firades med tårta och paket så klart! Förskolans inskolning är på gång och snart är det dags för att gå tillbaka till jobbet. Känns lite underligt, för att vara ärlig. Fjorton månader blir det nästan i uppe...

Av Johanna - 2 mars 2013 22:07

Mycket händer just nu. Viljestarka barn och mycket dèja vu från min sida. Det är kanske detta som betyder "att bli vuxen?" Emellanåt känns det som tonårens berg- och dalbana men stående på förälderns sida... Ha en bra dag. Kvällen lider mot sitt...

Av Johanna - 24 februari 2013 23:12

Snabbuppdatering innan jag skuttar ner i sängen.   Zigge fick avlivas hösten 2011 pga hastig sjukdom som inte gick att bota. Eftersom Nikita aldrig varit ensamkatt (och inte mådde så bra heller som det) så skaffade vi en väninna från Zigges uppfö...

Ovido - Quiz & Flashcards