Alla inlägg den 7 november 2010

Av Johanna - 7 november 2010 22:42

återigen väljer min kropp att bli sjuk. En dunderförkylning som inte genererat någon feber men däremot nåt skräp som hundrar ming från att prata.  Det blir en del komiska situationer men även mycket frustration. Älsklingen kan inte läsa mina kråkfötter och jag blir frågad saker på jobbet. Gjorde en mycket söt liten skylt som förklarade mitt dilemma och som tur var fick jag mycket förståelse. Många önskade mig ett snabbt tillfrisknande så det var skönt att artighet fortfarande finns. Ibland glömmer jag bort mig och sen är rösten kajko igen. *suck*

Just det... Zyx är skit. Strepsils är inte bättre. Jag är besviken på tillverkarna och deras skitreklam.

Imorgon är jag iaf ledig så förhoppningsvis hinner jag bli frisk.


Jag har återigen glömt bort mamsens födelsedag (inte så ovanligt) så imorgon ska jag ringa henne i efterskott. Jag lär mig aldrig vilken månad eller dag stackarn fyller år så det blir ofta så här knasigt.

Nu ska jag krypa till sängs. Även skallen bankar lite så det är väl lika bra att lyda.

Natti ni där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards